Brummtot

Alla inlägg under mars 2011

Av Lisa Carlsson - 12 mars 2011 14:26

Jag har pluggat till musik provet idag <.< det var INTE KUL!!! fast jag har kommit vidare på assassisn creed :3 har varit fast lääänge :3 ikväll ska vi grilla :3 med en massa gooodis, chips och SMULTRONDRICKA *drooles* Imorgon ska vi måla och måla och MÅLA ._. fast inte jag :> Sen ska vi äta planka (det är kött, potatismos,elr pommes med en massa sås) mums kjam på er en blogg att rekomendera är


http://jackeliine.blogg.se/ <-- Min blondie soom äger den super blogg :>

 

   <--- Mee :3

Av Lisa Carlsson - 11 mars 2011 18:31

JAG HAR ETT SOCKER RYCK AV COCA COLA xD tahah almänt flummmig :D vacker väder var det idag ;3 gillas skarp ^^ har druckit på tok för mycket cola och ätit billig jämjöhallen chokolad nu nördar man sej vid min kärlek xbox <3 :> sen ska man se på några filmz .:D dricka t och BADA med SKUM ! :3 jippi. Imorrn ska jag baka bullar blir Bullfika ;) haha solsidan (y ska visst blir vacker väder. får sjunga lite du kommer med solsken till mej kanske funkar ;) ska äta biffar ikväll Moms men nu ska jag sppela liiite till (eller inte lite kanske) ska nog köra left 4 dead sen <3 Kjam på er ;D

Av Lisa Carlsson - 6 mars 2011 12:23

Jag är suuper glad har lycko känslor i hela kroppern :D kanske för att det är super solsken   kanske för att jag har en super varm hund i knäet :D kanske för att jag har rivit ner tapeter (tagit ut min ilska >=D) eller för att jag ska spela assassins creed broherhood ;) men först blogga det stod på listan :D kväll ska vi görana  pizzor med massa gott :3

Av Lisa Carlsson - 5 mars 2011 16:38

Idag har jag inte gjort mej nyttig (a) Jag har faktiskt spelat Assassins creed Brotherhood, AS KUL!! jag har haft det såååå gott :D snacka om en härlig lördag funderar på att ut lite till mej njaa det är ju så skönt i min säng :3 jag är kär i den :3 Ikväll blir det Varmrökt lax med hovmästar sås och potäter :D mooooooms gott gotti gott gott ;) har ingen bild idag :( men en länk kommer med en låt som lyssnas sönder av mee :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=_bISJ2zi1zQ <-- Detta är Papa Roach med Forever suuper lååt Poos på er ;)

Av Lisa Carlsson - 3 mars 2011 15:54

you gotta go to Y.M.C.A xD haha xD det var ju såå roligt ;) Dagen kan förklaras så som kallsupar, rädda dockor och efterlängtande träningsverk -.- KUUL!! mamma och companie ska äta Älgkalops själv äter man sallad och dricker smultronsaft^^ Nyttiga jag fastjag vill ha goodis :D har chokolad i väskan i think >=D Mohahaha   <-- Jag ;3 cooling :D nu pratar man på skype med mina fiina kompisar host host xDD neej dem är sööta    <--- Elvira Längsbort håller om Linnea jag håller om hulda ensamma är vi svaga men när vi är tillsammans är vi lite bättre xDD

Av Lisa Carlsson - 2 mars 2011 19:16

Heyy Banana ;) haha, sjuk humor xDD Fats nu har jag ätit en ost och skink sallad och druckit Loka ;OO jag är nyttig :D ¨fast nu äter jag mums mums >=D OCH tittar på SIMPSONS !!! <33 <SIMPSONS3 ftw :D

Av Lisa Carlsson - 2 mars 2011 16:39

Tjaa Halloj (det lät töntigt xD) Nu har man dejtat den inte så fullt underbara no boken -.- gjort hela no övningsprovet O.O feel proud. Imorrn ska vi simma med skoolan kuul kuul cykelhjul ska dock vara i Rödeby med aa ni vet vem XD man har iaf lite sälskap ifall man skulle drunkna ;) dagens rätt ikväll är en ost och skink sallad med tillhörande vitlöks dressing vacker andedräkt man har då ;) Blir inga kyssar inatt x) men pooooss på er.. satt länge igår med design blir inte nöjd -.-

Av Lisa Carlsson - 1 mars 2011 20:06

jaha, back to buisnes så att säga ;) men jaja tröt som tusa :'< men har käkat godis och dushat på mycket bättre humör :D har inte så ycket mer att skriva men nu ska jag dejta min stora kopp med te :3    <--- Mina doctor martens dock mer klar röda i verkligheten ska fixa bättre bild :D Poooss på er :D

Presentation


Brummtot Is Me

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards